» melodifestivalen

vet inte om jag har något att skriva direkt men kan ju nämnas att jag är förkyld och har en otroligt jobbig hosta! vill verkligen vara frisk nu när det är hårt arbete som väntar de kommande veckorna. vad som händer ikväll är en fråga som återstår att besvara! antingen stanna hemma och ta det lugnt eller så ska jag väl vara med fia och dem, spela buzz eller så! vore nog bäst att vara hemma och vila. det är ju trots allt melodifestivalen final ikväll så något har man ju att syselsätta sig med.. vi får se vad det blir.. kanske skulle fixa i ordning bloggen någon gång med! 

nu ska jag sortera papper i min nya super stora pärm som jag fått av mamma! nöje!
(PS. det är faktiskt en del helt okej låtar med i kväll, hoh)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0