» mat

tror ni inte att jag fastnade framför datorn trots allt? nu är det ingen ide att börja läsa för orken är inte med mig längre.
robin ringde iaf förrut och bad mig gå till ica för att köpa pommes & bearnesås. mm! antingen ska vi fira något eller så är han helt enkelt sugen på flottig mat?! det är ju inte så ovnaligt att det blir det men ändå. så ska dra mig ner nu men det är så ruggit kallt och grått ute ju, fyfy! efter maten som jag inte orkar laga ska jag bädda ner mig under mitt underbara täcke för jag är trött och har hosta - det är inte kul!! men jag har inte tid att bli sjuk eftersom jag ska jobba imorgon! nova ligger och sover så skönt här i mitt knä, om man ändå vore katt?!

Kommentarer
Postat av: Svärfar och pappa Kent

Det är inte bra med pommes och bearnaisesås mina barn, ät husmanskost istället, ha ha!



Kram till Er båda!

2009-03-10 @ 18:11:28

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0