» LIA-plats

på måndag börjar jag min LIA (praktik) en vecka tidigare än alla andra. ska vara på östgota brandstodsbolag, alltså länsförsäkringar! blir nog hur bra som helst. 8 veckor heltid! kommer kännas rätt sjukt att inte få någon lön men så är det. hoppas att det ger med sig något bra i framtiden!

nu är det snö ute igen! förstår inte varför det ska behöva komma nu i mars? är det inte nog nu? det skaju vara sol och börja nalkas vår så man kan ta på sig skinnjackan och ett par converse utan att behöva frysa! gjorde ett försök i lördags men det är nog efter det som jag blivi sjuk, för det är jag.. ska dock plugga en hel del idag, sen jobba på bilförsäljningen som avslutas med hockey.

robin är och tränar nu så ska försöka få lite gjort så vi kan krypa ner under täckets sen och kanske se en bra film..
 
mm jag längtar.. robin visst ska vi åka snart?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0