» finalen

det fick bli en kväll hemma framför tv! melodifestivalen är faktiskt rätt bra! kan inte ens gissa vem som kommer vinna. kan du? ja tycker att sarah dawn finers låt är kanon! 1000 miles är ju trallvänlig och de andra är inte så pjåkiga dem heller... vi får väl se, vi får väl se?!
sitter och glor på kläder och skor som man mer än gärna vill klicka hem men det gäller att vara lite ekonomisk nu så man kanske kan ta en resa till varmare breddgrader! novis ligger och sover och jag skulle egentligen behöva plugga! "jag gör det snart" ni vet hur det är.. borde ta detta tillfälle och få det gjort men är helt enkelt för lat + att det faktiskt är lördagskväll.. men kvällen är ung?

nästa helg blir det fest med klassen på fredagen och sen umgås med robin på lördagen. för då ska han och jag hitta på något roligt tillsammans. längtar!
(nedan en bild från köpenhamn --> sommar kom igen nu då!)



någon som har tips på hur man bli av med en förkylning eller hosta snabbt? nej jag tänkte väl det, surt! förstår inte varför det aldrig kan släppa? om människan nu är så smart, varför kommer man inte på botmedel till allt skit som finns?

försökte mig på picasa 3 förut.. riktigt bra program men dock slocknar datorn så fort man ska göra en liten enkel film. hmm..

nej nu är det nog dags att sluta svamla för nova har vaknat och vill leka med sin boll. jag är sugen på ostbågar så det får nog bli det nu! ska fortsätta sjunga högt för mig själv till låtarna i melodifestivalen. jag stötte på ett problem med operalåten så tog ett break men nu kör vi igen:P opera, vilket trams.. fast lite mäktigt på något vis ändå eller?!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0