» imorgon gäller det

det börjar bli lite smått nervöst nu. egentligen vet jag inte varför men det handlar väl om att jag inte känner att jag har kontroll över allt som jag vill.. att läsa in saker, memorera och förstår det är inga problem men när det kommer till att kunna systemen och hur man går tillväga kan jag inte riktigt ännu! men jag VET att det kommer tids nog! men innan dess är det  en stor utmaning! det ska bli roligt så nu får jag nog lugna ner mig lite.....
om ni undrar vad jag svamlar om så är det mitt nya jobb som sätter igång på riktigt imorgon! (innesäljare för försäkringar)

syrrans student var mysig! tyvärr var det spöregn men jag tror hon hade en underbar dag trots allt!
idag har jag varit ute på banan för första gången och lirat lite golf. nu ska jag ta tag i det på riktigt så jag kan få officiellt handicap snart! vill ni utmana då? hoh

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0