» dagen efter

midsommar är över nu. hade inte den rätta känslan inne men det var en bra dag trots allt!
har slappat med robin hela dagen, käkat lite bakiskebab och sovit.. sånna dagar får man ha ibland! nu har jag lagt ut lite skit på blocket och väntar med spänning på om det kommer ringa något i telefonen?! hmm

man undrar vart vi i denna värld är påväg? varför sker det så mycket hemskt om och om igen? världen tycks vara fylld med onska. tänker självklart på det knivmord som inträffade på öland igår.. jag tänker på alla berörda och trots att jag inte känner dem personligt går det inte hålla undan tårarna när något sånt här inträffar! HEMSKT!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0